Cum se returneaza un produs?
Completați formularul electronic de returnare, apoi pregătiți pachetul de returnare. Noi vom trimite curierul la adresa ta!


Pentru retur aveți la dispoziție 14 de zile de la primirea comenzii.
IMPORTANT: atunci când returnați produsele, împachetați-le pe toate într-o singură cutie.
Puteți afla mai multe despre livrarea gratuită a returului dvs. în Termeni și Condiții

Pentru a iniția returul, te rugăm să ne contactezi pe inainte email la contact@musee.ro sau Whats App la +40 767 312 569. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: nepurtat, fără urme de uzură, cu etichetele intacte și în ambalajul original.
De retinut!
Curierul il trimitem noi la adresa indicata de catre dvs., de aceea este necesar sa ne contactati inainte prin email sau Whats App. Nu trimiteti produse retur prin alte medii sau mijloace fata de procedura prezentata.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: nepurtat, fără urme de uzură, cu etichetele intacte și în ambalajul original.

Taxa de retur este suportata in totalitate de catre dvs si va fi retinuta din valoarea produsului returnat.
Exemplu calcul: perechea de pantofi costa 350 lei si curierul 20 lei. Dvs. Veti primi in cont suma de 330 lei.

Nu vă găsiți numărul de comandă?
Conectați-vă și accesați istoricul comenzilor dumneavoastră. Autentificare

Cum ar trebui să împachetez și să trimit un pachet de returnat?

Prin curier

Completați formularul de returnare online

Împachetați toate produsele pe care doriți să le returnați într-un singur pachet

Predați pachetul curierului (curierul va veni cu o etichetă de returnare).

Puneți bunurile returnate în pachet. Produsul trebuie să nu fie deteriorat și să aibă etichetele originale.
Completați formularul de returnare primit in colet sau de aici.
Veți fi informat de către curierul la numărul de telefon și la adresa de e-mail furnizate atunci când pachetul va fi ridicat.
Curierul va sosi cu eticheta de retur și va colecta pachetul returnat de la dumneavoastră.

IMPORTANT – toate produsele returnate trebuie să fie ambalate într-o singură cutie.

Întrebări frecvente

Rambursări

Când voi primi rambursarea pentru comanda achiziționată din magazinul online?
În cazul comenzilor plasate online si a plății cu cardul de credit sau debit, rambursarea pentru returnarea produsului prin curier se efectuează către același card utilizat pentru plata cumpărăturilor online.
În cazul comenzilor plasate online si a plății „plata la livrare” la livrare, rambursarea pentru returnarea produsului prin curier se efectuează în contul bancar menționat de client în formularul de retur trimis.
În cazul în care comanda s-a achitat prin PayU, Google Pay sau Apple Pay , rambursarea se efectuează prin același serviciu (către contul din care s-a efectuat plata).

Schimb

Doriți să returnați un produs și să îl cumpărați într-o altă mărime? Doar trimiteți-ne primul produs înapoi urmând procedura standard de returnare și cumpărați noul produs pe care îl doriți cât mai curând posibil. Vom procesa rambursarea pentru prima achiziție cât mai repede posibil – acest lucru durează de obicei aproximativ 14 zile din momentul în care firma de curierat va prelua returul.

Termene limită pentru rambursări

Cumpărături în magazinul online

Aveți la dispoziție 14 de zile pentru a returna, începând cu ziua următoare primirii comenzii.

Costul returnări

Puteți returna gratuit articolele online dintr-o singură comandă o singură dată. Dacă doriți să returnați alte produse ulterior – trebuie să contactaţi o firmă de curierat achitând costurile aferente expedierii.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați serviciul nostru pentru clienți:

contact@musee.ro

  +40 767 312 569

Luni – vineri: 09:00-17:00